Door: Gazza
op vrijdag 25 september 2009 om 14:52
Iemand hier verstand van? Ben van plan om zoiets aan te schaffen, vandaar. Wellicht dat iemand hier ervaring mee heeft?
Meet en registreert de afdalingstijd, de gemiddelde hoogteverandering en de snelheid waarmee de hoogte veranderd van maximaal 30 perioden. Naast de tijd krijgt u ook nog informatie omtrent de weersvoorspelling, de temperatuur, de hoogte en de luchtdruk.
Voortdurende hoogtemeting van -703 tot 9164 m
Weersvoorspelling met 5 weergaven
Meet en registreert temperatuur (-10 tot 60 °C), hoogte en luchtdruk
TOUR-geheugen
Datum en wekkerfunctie.
Meet en registreert de afdalingstijd, de gemiddelde hoogteverandering en de snelheid waarmee de hoogte veranderd van maximaal 30 perioden. Naast de tijd krijgt u ook nog informatie omtrent de weersvoorspelling, de temperatuur, de hoogte en de luchtdruk.Voortdurende hoogtemeting van -703 tot 9164 m
Weersvoorspelling met 5 weergaven
Meet en registreert temperatuur (-10 tot 60 °C), hoogte en luchtdruk
TOUR-geheugen
Datum en wekkerfunctie.
marcvanderhulst
schreef op zaterdag 26 september 2009 om 13:31
ik heb er geen ervaring mee, maar wat kost ie en waar kan je hem bestellen?
skiskien
schreef op vrijdag 6 november 2009 om 14:24
Ik heb zelf al jaren een tissot touch en deze werkt zeer goed in Nederland met de weersvoorspellingen. Dat berekent hij door hoogtedrukverschillen.Bij het vele op en afdalingen in de bergen geeft hij wel precies de hoogte aan waar je je bevindt.
Weersvoorspellingen heb ik liever op mn mobiel die tevens tracking data geeft waar ik later kan zien waar en hoe snel ik me voortbeweeg.Dit kun je zien op Google
earth.
Weersvoorspellingen heb ik liever op mn mobiel die tevens tracking data geeft waar ik later kan zien waar en hoe snel ik me voortbeweeg.Dit kun je zien op Google
earth.
Gazza
schreef op vrijdag 13 november 2009 om 9:21
Dit is hem geworden! Als je eenmaal zoiets zoekt ga je je grenzen verleggen, dus ook de prijsklasse.
De CASIO PRG-80-1VER. Barometer, hoogtemeter, kompas, thermometer, waterdicht, enz. enz. Het mooiste van alles is het licht dat automatich aangaat als je de tijd afleest. Zie ook: link
En voor de groenen onder ons, hij laadt op door middel van licht. Dus geen batterijenwissel meer nodig. Een Alpenzonnetje doet wonderen.

Laatst gewijzigd op: vrijdag 13 november 2009 om 9:38
De CASIO PRG-80-1VER. Barometer, hoogtemeter, kompas, thermometer, waterdicht, enz. enz. Het mooiste van alles is het licht dat automatich aangaat als je de tijd afleest. Zie ook: link
En voor de groenen onder ons, hij laadt op door middel van licht. Dus geen batterijenwissel meer nodig. Een Alpenzonnetje doet wonderen.

Laatst gewijzigd op: vrijdag 13 november 2009 om 9:38
snowss
schreef op zaterdag 13 maart 2010 om 13:56
weet er iemand ook van die horloges waarbij je snelheid en je trip etc. ook gemeten worden?